Gårdagens köp

Igår blev det en liten runda till Röda korset här i Växjö och så klart kunde inte jag o sambon komma därifrån tomhänta. Det blev:



Den fina vasen går att läsa om här, Och sedan är den en tallrik av modellen Troja från Rörstrand och den andra tallriken är från Arabia. Till sist så fick även en liten bänk följa med hem för att agera skivbänk för sambons vinylskivor. Vasen fick jag betala 55 kr för och tallrikarna 15 resp. 5 kr och bänken betalade vi 95 kr för. Tror att jag aldrig kommer tröttna på de där små borden/bänkarna/sidoborden/sängborden.

Jag planerar en liten loppis-åktur på Söndag. Åka till Öhr och Moheda bland annat, tråkigt att priserna där runt är ganska höga. Men det kompenseras upp utav det bra utbudet som finns, ialla fall den gången vi var där i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0